Pogosto postavljena vprašanja

Kako lahko plačam?

Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, American Express), ter z Diners kartico s katero je mogoče kupiti na obroke.

Kdaj ste dosegljivi?

Naša telefonska dosegljivost je od ponedeljka do petka od 9h do 13h, v soboto in nedeljo smo nedosegljivi. V omenjenem času poslovanja boste prejeli tudi odgovore na vaša vprašanja, ki jih boste poslali na naš e-mail.

Kakšen je rok dobave?

Rok dobave je 5 do 10 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.

Kakšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja so odvisni od teže in vrednosti naročila. Naš sistem vam strošek pošiljanja sproti izračuna in jih navede zraven artiklov v nakupovalni košarici, kakšen je torej stroške poštnine boste izvedeli tako, da produkt dodate v košarico in nato kliknete “ogled košarice” ali “na blagajno”.

Ali lahko plačam po povzetju?

Ne, ta opicja ni mogoča. Plačila, ki jih ponujamo so plačilo z UPN nalogom – položnico oz. bančnim nakazilom – predračunom, plačilo s PayPal-om, kreditnimi karticami in z diners kartico na obroke.

Kdaj dobim naročene izdelke?

Rok dostave je 5 do 10 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.

Lahko artikel dvignem osebno?

Ne, oseben dvig ni možen. Smo spletna trgovina, zato vse artikle pošiljamo po pošti, omogočamo pa brezplačno vračilo, to pomeni, da v primeru, če izdelek ni to, kar ste pričakovali, ga lahko brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Kje si lahko ogledam produkte?

Na naši spletni strani, oseben ogled ni možen, saj smo spletna trgovina, ki ne uporablja dragih razstavnih salonov, tako vam lahko nudimo nižje cene. Če ste v dvomu glede tega ali je artikel “tisto kar iščete”, vam zaupamo, da omogočamo brezplačno vračilo, to pomeni, da lahko artikel brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Zanima me več o izdelku ali ima...?

Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom. Vsak izdelek ima tudi 4 slike, katere si pozorno oglejte, saj je v določenih primerih “odgovor” viden že na sliki.

Kakšen je postopek vračila izdelka?

V primeru vračila izdelka ali reklamacije, je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@punkufer.si, v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo razloga, zakaj želite izdelek vrniti oz. reklamirati. V kolikor ste prejeli poškodovan izdelek in želite samo zamenjavo, nam to v sporočiu tudi navedite. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 9h do 13h. POMEMBNO: Izdelka ne vračajte na naš naslov, ker bo le ta zavrnjen in ga boste prejeli nazaj. Počakajte na naš odgovor, v katerem bo nevedeno, kdaj ga pride iskat naš poslovni transportni partner in izdelek bo na naše stroške tudi odpeljan.

Kdaj bo izdelek ponovno na zalogi?

To lahko preverite sami in sicer tako, da si shranite URL od izdelka, ter preverite čez kak dan ali dva, ali je izdelek ponovno na zalogi. Datum, kdaj bo ponovno na zalogi, vam vnaprej ne znamo povedati.

Ali prejmem račun za moje naročilo?

Seveda, ko prejmemo vaše plačilo in pošiljko predamo dostavni službi, vam na vaš E-mail pošljemo obvestilo in priložimo račun. Račun se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na PunKufer.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete.

Kaj točno se zgodi po mojem naročilu?

Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo.

Katere plačilne sisteme lahko uporabim?

Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, American Express), ter z Diners kartico s katero je mogoče kupiti na obroke.

Prejel sem poškodovan izdelek, kaj narediti?

V primeru prejema poškodovanega izdelka je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@punkufer.si v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo, da ste prejeli poškodovan izdelek in želite zamenjavo. V veliko pomoč nam bo, če še navedete, kaj točno je na izdelku poškodovano. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 9h do 13h.

Danes sem prejel pošiljko, a ne v celoti, kje je preostanek?

Ker se pošiljke dobavljajo iz EU, se pri transportu zgodi, da eni paketi prispejo prej, drugi kasneje, kljub temu, da ste jih vi naročili skupaj. V tem primeru počakajte, da do vas prispejo vsi paketi. V kolikor vas izrecno zanima, kje točno se nahajajo preostali paketi, se lahko obrnete na našo servisno službo “info@punkufer.si” kjer navedite vašo številko naročila in posredovali vam bomo točne podatke o vaših preostalih paketih.

Kako varen je nakup in plačilo v spletni trgovini PunKufer.si?
So mojo podatki zaščiteni?

Nakup je zavarovan po najvišjih varnostnih standardih, prav tako PunKufer.si uporablja SSL zaščito (kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju) zato so vaši podatki pri posredovanju še dodatno zaščiteni.